רהיטים מעוצבים לגינה

את הגינה כדאי לטפח באמצעות שימוש נכון במגוון אביזרים מעוצבים, בדשא טבעי או סינטטי, בעזרת התקנת דק או פרגולה, באמצעות שימוש באבנים מוחלקות וכיוצא באלה. לא פחות חשוב – לבחור רהיטים לגינה בצורה מוצלחת. בחירה נכונה תהפוך אפילו גינה קטנה לפינת חמד מקסימה.

garden-831995_640

פינת ישיבה ופינת אוכל

צמד המילים "רהיט לגינה" טומן בחובו הרבה מאוד אפשרויות ואין ספור שילובים. ניתן ליצור אזור מושלם שישמש כפינת אוכל מעוצבת שבה כיף להתאסף יחד לארוחה קלה או לארוחה מלאה. בפינת ישיבה שכוללת שולחן יפה וכיסאות נאים אפשר לשבת עם חברים או עם בני המשפחה, אפשר לאכול ארוחת חג או ארוחה של יום חול, אפשר לארגן יופי של ברביקיו בשרי או לחלופין – ארוחה חלבית או צמחונית.

אילו רהיטי גינה יכולים להתאים ליצירת פינת ישיבה או פינת אוכל מוצלחת? יש לא מעט אפשרויות, החל מריהוט סטנדרטי ופשוט וכלה בריהוט יוקרתי ומיוחד. בין השאר, יש פינות אוכל מעולות מעץ – ניתן לבחור שולחנות מרובעים, מעוגלים ואחרים. חשוב לתחזק נכון את העץ בכדי שהסביבה החיצונית לא תשפיע על הצבע הטבעי. בנוסף, ניתן לרכוש פינות אוכל ופינות ישיבה מצוינות מראטן – חומר עמיד מאוד שנראה יוקרתי ויפה. יש גם אפשרויות נוספות כמו אלומיניום, שילובים של עץ או מתכת וזכוכית מחוסמת.

נהנים ומשתזפים

מלבד רהיטים לגינה שעליהם ניתן לשבת בנינוחות ולאכול בצוותא, יש גם כאלה שנועדו בכדי לתפוס רגעים של שלווה, רוגע ונחת. מה למשל?

  • ערסלים – לא רק ילדים ייהנו מהתנדנדות נעימה על גבי ערסל בשבת, בחופשה וסתם כשמתחשק.
  • כסאות מתנדנדים ונדנדות – מעמדים בעלי נדנדות מאפשרים ליהנות עם כוס הקפה של הבוקר או עם ספר טוב. אפשר לשבת ולהתנדנד עם הילדים או עם הנכדים, אפשר להקשיב כך למוזיקה נעימה ופשוט ליהנות מהחיים.
  • מיטות שיזוף – רבים אוהבים להתפרקד להם בשמש הנעימה ולתפוס קצת צבע. מומלץ לעשות זאת בזהירות ובחוכמה, לא בשעות החמות מאוד ולא לוותר על קרם הגנה.

עוד פתרונות ועיצובים

בדומה לרהיט הביתי, גם רהיט לגינה נועד לא רק לשימוש אלא גם ליופי ולאסתטיקה. יש עוד פתרונות מעוצבים רבים שיכולים להפוך את הגינה למשהו באמת מיוחד. למשל, שמשיות ופתרונות הצללה יכולים להוסיף הרבה חן ואסתטיקה וכמובן – גם צל נעים לשעות החמות. פרגולה יכולה להפוך בקלות לאזור נעים ומוצלח לאירוח נעים. כמו כן, רהיטי גינה גם יכולים לכלול מגוון רחב של שעשועים לילדים, מטבחי חוץ אסתטיים ומתקני גריל, ריפודים מעוצבים לכיסאות, מפות יפות לשולחנות ועוד.

באדיבות גנים ושושנים רהיטים לגינה

נגישות