צביעת דירה לפי חוקי הפנג שוואי

אצל הסינים שום דבר לא קורה סתם וגם לצביעת דירה יש קשר ומשמעות לאנרגיה, לקארמה וכו'.

צבעים וכיוונים וחומרים מתורגמים עפ"י תורת הפנג שוואי לאנשים ולחיים שלהם ולכן לפני כל צביעת דירה ביפן או בסין, נעזרים במדריך של הפנג שוואי כדי להחליט איך למקם את החללים בתוך הבית ואיך לצבוע את הדירה.

יש חמישה אלמנטים מרכזיים אליהם מתייחסת התורה הסינית בכל מיני רמות ובחינות והם: עץ, אש, אדמה, מתכת ומים.

צביעת דירה בצבע לבן- הרבה אנרגיה וחיות

הצבע הלבן עפ"י תורת הפנג שוואי נחשב כצבע גברי ומשוייך לאלמנט המתכת. הוא מציין טוהר וניקיון ומתאים לחדרים מסוימים בבית. סוג של בית מרקחת…

הכיוונים בבית שנכון לצבוע בהם צבע לבן הם אזור צפון, מזרח ודרום מזרח.

צביעת דירה בצבע שחור- מה זה אומר?

עפ"י התורה הסינית שחור הוא צבע המייצג מסתורין ושייך לאלמנט המים. שחור מייצג יוקרה וכבוד ולכן בבית בסגנון קלאסי נהוג להשתמש בצבע זה להוספת אלמנטים, אך לא לצביעת קירות.

נכון להניח את האלמנטים בשחור בכיוון אזור צפון, מזרח ודרום מזרח.

צביעת דירה בצהוב מי מעז?

עפ"י תורת הפנג שוואי הצבע הצהוב שייך לאלמנט האדמה. הוא מעורר שמחה ומזוהה עם מודעות גבוהה ואינטליגנציה. זהו צבע שמעביר את הגוף טיהור ולכן הוא מומלץ אפילו בחדר שינה. צבע כזה למשל מבחינת הפנג שוואי לא מתאים לחדר אמבטיה.

צבע אדום לדירה אדומה…

הצבע האדום מיוחס לדינמיקה והרבה אנרגיה. הוא שייך לאלמנט האש. בסין בכל בית תמיד יהיו חפצים בצבע אדום או פרחים ועוד.

לא מומלץ לצבוע חדר שינה בצבע אדום שכן הוא עלול לגרום לאי שקט. מומלץ להשתמש גם בגווני האדום כמו למשל צביעת חדרי ילדים בורוד.

בית כחול כמו הים…

הצבע הכחול שייך לאלמנט המים. הוא מאוד מתאים לחדר שאתם רוצים להרגיש בו שקט ושלווה, כמו למשל חדר שינה. גם חדרי ילדים מומלץ לצבוע בכחול או בתכלת פסטל. כחול מתאים גם לצביעת דירה באופן כללי לחדר אמבטיה וחדרי שירותים. זהו צבע מרגיע ונעים.

בית ירוק כעץ השדה

עפ"י הפנג שוואי הצבע הירוק מייצג את אלמנט העץ וידוע כצבע מרגיע. הוא מצוין לצביעה בחדרי שינה, חדרי ילדים ולכל מי שרוצה קצת משהו מהטבע סביבו אצלו בבית.

דירה סגלגלה עושה טוב על הנשמה

כל מי שרוצה לעשות לעצמו פינת מדיטציה בבית, כדאי שיצבע חדר אחד בצבע סגול, זה הצבע הרוחני שמאפשר התכנסות ושלווה. הוא מתאים לצביעה במרכז הבית וכדאי לצבוע איתו סלון שלם בסגלגל בהיר.

כתום- צבע נשיקת החיים

בפנג שוואי נקרא הצבע הכתום בשם נשיקת החיים. הוא צבע שיעשה לכם טוב על הנשמה בסלון, בפינת האוכל וגם במטבח. קיר אחד כתום בסלון יוביל להתכנסויות משפחתיות חמות. הוא מכיל בני אדם, משדר עליהם שמחה והוא הצבע הכי אופטימי מכל הצבעים.

צביעת דירה בצבע הזה היא ערובה לשמחה גדולה…

נגישות