למה לקרוא לאינסטלטור בעת שיש לכם סתימה?

לשמחתנו, כיום ישנם אנשי מקצוע שמגיעים לתת מענה על כל בעיה בבית הפרטי. אחד מאנשי המקצוע המבוקשים ביותר המעניק מענה נרחב למגוון רחב של בעיות שיכולות לצוף גם בבית שלכם הוא האינסטלטור. לעתים, ישנם אלו שמעדיפים לנסות לפתור את הבעיות השונות לבדם, אך לבסוף מגלים כי מאמצם היה לשווא. לא מעטים אלו שקראו לשירותיו של האינסטלטור בעקבות סתימה ששיבשה את איכות החיים שלהם. בעת שיש לכם סתימה, מסתייעים בשירות של אינסטלטור מקצועי בלבד.

בחירת אינסטלטור
הדגמה של פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור

איך תזהו סתימה?

לפני שתקראו לשירות של אינסטלטור על מנת שיוכל לתקן את הבעיה שבביתכם, עליכם לאתר הבעיה. אינכם צריכים כמובן להבין בדיוק היכן הסתימה ומה מקורה, אלא עליכם להיות קשובים להתרחשות שאינה תקינה. כך לדוגמא, ניתן לצפות בכיור המטבח שלכם. בעת שאתם שוטפים כלים או משתבשים במי הברז, במצב תקין יזרמו המים בקלות והכיור ישאר ללא מים עודפים. במקרים של סתימה חמורה, המים לא יצליחו להתפנות מהכיור ותיווצר לכם בריכה של ממש בתוך כיור המטבח. במקרה שכזה – קוראים לאינסטלטור.

מקרים שכאלו מתרחשים בעת שמתנקזות כמויות של פסולת ברחבי הכיור, ובמקום לנקות אותם ידנית, הן יורדות בפתח הכיור וכך יוצרות סתימה. אם חשבתם שאתם יכולים לעשות את העבודה במקום האינסטלטור, כדאי שתחשבו שוב. בחירת אינסטלטור מומלץ תבטיח לכם שקט נפשי ופתרון מהיר לבעיה שצצה בביתכם.

אתם לא לבד! קראו לאינסטלטור

בעבודות האינסטלציה חשוב מאד להסתייע בשירות של אינסטלטור, ולא לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. מדובר על עבודה מעמיקה וחודרנית, המצריכה ידע וניסיון. לעתים, ישנה נטיה לחשוב כי ניתן לבצע את עבודות פתיחת הסתימות לבד, וכך לחסוך את עלות התיקון והביקור של האינסטלטור. בעת שאתם מתקנים לכאורה לבד את הסתימה וחושבים שאתם חוסכים כסף, אתם למעשה מסתכנים בפגיעה בתשתית שיש לכם.

פתיחת הסתימה מתבצעת בעדינות ומתבססת על ידע שרכש האינסטלטור בשנים של עבודה. על מנת לפתוח את הסתימה צריך להבין את מקורה, וגם לשם כך נדרש ידע שלא בטוח שיש לכם. לא לוקחים סיכונים, ובמקום לעבוד שעות רבות בתקווה לפתוח את הסתימה, פשוט קוראים לאיש המקצוע ומחזירים את איכות החיים לחייכם.

איך ניתן למנוע את הסתימות?

בעת שיש לכם בעיה של סתימות, הרי ברור שתקראו לשירותיו של האינסטלטור, אך תשמחו לגלות כי ישנם גם טיפולים מונעים שתוכלו לעשות על מנת למנוע מצב שכזה. ראשית, נסו לאסוף בצורה יסודית ככל הניתן את הפסולת מכיור המטבח על מנת שלא תחדור פנימה ותיצור ערימה של פסולת. בנוסף, כאשר מדובר על השירותים בביתכם, אל תשליכו אליהם מגבונים הנוטים ליצור סתימה. בחדר המקלחת, הקפידו שלא יזרמו עם המים גם שיערות ראש שכן גם הן גורם משמעותי הגורם לסתימות בביתכם.

נגישות