טיפים בנושא סטיילינג לבית

ישנם המון דברים שניתן לעשות בבית, בעצמנו, אשר מכניסים המון אור וצבע לאווירה, לא דורשים מאיתנו הרבה אנרגיה, ומסתבר גם שאינם כל כך יקרים. הנה כמה טיפים חשובים למגוון המרחבים השונים, בנושא סטיילינג לבית.

עיצוב הסלון

  • אנו ממליצים לשים בראש סדר העדיפויות את הנוחות שלכם ולא את האופנה האחרונה של סטיילינג לבית. מדוע? כיוון שאם יהיה לכם סלון אופנתי ויפה, אבל לא יהיה לכם בו נוח, לא עשינו בכך דבר. הספות הפינתיות מאד אופנתיות לאחרונה, אבל האם הן מתאימות לסלון שלכם? בידקו זאת.
  • חשוב לבדוק ולהתייחס לצרכים ולמאפיינים של בני הבית. כמה אנשים גרים בבית? מה המנהגים שלכם? האם אתם אוהבים לארח? האם חשוב לכם שהטלוויזיה תהיה בסלון? מומלץ לעשות בדיקה מעמיקה ולראות שכולם מרוצים, לפני שעושים שיוניים.
  • אין צורך להעמיס ריהוט ועיצוב! גם מרחב שאינו מלא ויש בו קצת חללים ריקים, נותן הרגשה טובה ומרווחת.
  • התאורה חשובה ביותר ומאפיינת את האווירה במרחב הנתון. שימו לב איזו תאורה אתם בוחרים לשים – לבנה או צהובה? חלשה או חזקה? תלויה מהתקרה או על עמוד תאורה נפרד?

עיצוב חדר הנוער

אם יש לכם ילדים שהם בני נוער, חשוב שתקדישו תשומת לב בנושא סטיילינג לבית עבורם. הנערים מבלים שעות רבות בחדרם, וחשוב שירגישו בו טוב, נכון?

  • קודם כל, חשוב מאד שבלע החדר ייקח חלק בלתי נפרד בעיצוב. זה החדר שלו / שלה, ואין טעם להשקיע ולהכין חדר לפי הטעם שלנו, ולא לפי הטעם שלהם, נכון?
  • מומלץ לבחור מספר צבעים דומיננטיים, אבל אל תפחדו מחדר צבעוני במיוחד, הרבה פעמים זה מה שמדבר אליהם בגילאים אלו.
  • מאד חשוב שיהיו פתרונות אחסון נוחים, כיוון שהצעירים נוטים לאחסן ואנחנו לא אוהבים באלגן מול העיניים.. זה יכול להיות בצורת קוביות שתלויות על הקיר, שידה, ארון גדול ופתרונות נוספים.
  • מאד חשוב שתהיה מראה גדולה בחדר, בכל גיל אנו אוהבים לראות איך אנו נראים, ובמיוחד בגיל הזה.
  • הקדישו מחשבה ותשומת לב לשטיח, וילונות, כריות, ושאר הפריטים שמוסיפים כל כך להרגשה הטובה שבחדר.

סטיילינג לבית בחדרי תינוקות

נראה כי בשנים האחרונות חדרי תינוקות הפכו להיות מוצר יקר ושואב, ומחייבים שיהיו בהם מגוון פריטים. אז זהו, שלא!

מבחינת ריהוט, יש המון ריהוט במצב מצוין שניתן לרכוש ביד שנייה. משפחות רבות לפניכם רכשו את הציוד הזה, השתמשו בו למשך שנה או שנתיים, והמשיכו הלאה. חבל להשקיע כל כך הרבה כסף, כשאפשר לרכוש פריטים במצב מצוין, מניסיון!

בהמשך לכך, אתם יכולים לצבוע את הרהיטים שרכשתם ביד שנייה, כך שיתאימו ויתנו הרגשה חגיגית וחדשה. בסופו של דבר מדובר במיטה, שידת החתלה, לפעמים גם ארון או כורסת הנקה.. אתם יכולים לבחור צבעים רכים ונעימים, שמתאימים לאווירה של חדר תינוקות, וגם לזכור שצבעוניות וחיים אהובים מאד על ילדים ותינוקות!
באדיבות הום קולקשיין – סטיילינג לבית

נגישות