חיפוי זכוכית למקלחת

גלאס

מאז ומתמיד קידש המין האנושי את האסתטיקה ואהב להקיף את עצמו בדברים יפים – אבל דומה שבשנים האחרונות המגמה הזו מגיעה לשיא. לימודי מקצועות העיצוב למיניהם (עיצוב פנים, עיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי, עיצוב חתונות ועוד ועוד) זוכים לביקוש הולך וגובר, אין פינה בחיינו שאנחנו לא מנסים להפוך להכי יפה שאפשר והמודעות לתרומתה של האסתטיקה לאיכות חיינו ולכך שכדאי להשקיע בה זמן, מחשבה וכסף גבוהה מאוד.

חיפוי זכוכית

אין פלא אם כך שגם את המקלחות שלנו אנחנו הופכים למרהיבות עין, ובעצם אך טבעי הוא שנרצה לשדרג את המקום שבו אנחנו זוכים לשלווה מוחלטת, המקום היחיד אליו אנחנו נכנסים בלי סלולרי ביד, המקום שבו הצליל היחידי שנשמע הוא המים שזורמים ושוטפים מאיתנו את תלאות היומיום ומנקים אותנו מבחוץ ומבפנים, המקום שכולו אנרגיות חיוביות של נחת והתחדשות – ואם ישנה דרך לייפות מקלחונים פינתיים, מקלחונים קטומים, מקלחונים מעוגלים וחדרי רחצה באופן כללי ותוך כדי גם להפוך אותם לפרקטיים יותר, הרי שבכלל הרווחנו בגדול.

חיפוי זכוכית למקלחת הוא הדרך האולטימטיבית להפוך את המרחב החשוב הזה ליפה ונקי, ואין ספק שלא מדובר בטרנד חולף אלא במגמה מבורכת שתלווה אותנו במשך שנים רבות ותעטר את חדרי הרחצה שלנו בחן רב.

קל לנקות, מגדיל את חדר הרחצה

חיפוי זכוכית למקלחת הוא קודם כל מוצר פרקטי: הוא מגן על הקיר טוב יותר מכל חיפוי אחר בזכות התכונות הייחודיות של הזכוכית (ובאופן טבעי בחדר הרחצה יש לכך חשיבות עליונה בשל העובדה שהמים הרבים והלחות הגבוהה עלולים בסופו של דבר לפגוע בקירות, מה גם שלא תמיד ניתן לאוורר את החדר דיו).

בנוסף חיפוי קיר מזכוכית הוא חיפוי שקל מאוד לנקות אותו, הרבה יותר מכל חומר אחר, וגם איכות זו תורמת לשימור חדר האמבטיה במצב אופטימלי.

יתרון נוסף של חיפויי זכוכית למקלחות הוא שהם מייצרים אשליה כאילו המרחב כולו גדול יותר. בחדרי רחצה קטנים יתרון זה משמעותי במיוחד, אבל לא רק בהם באה לידי ביטוי תועלת זו שהינה גם פרקטית וגם אסתטית.

חיפוי זכוכית למקלחתאינספור אפשרויות

בימינו קיימות טכנולוגיות משוכללות במיוחד של הדפסה על זכוכית וכמובן שאנחנו מנצלים אותן למטרות רבות ובהן יצירת חיפויי זכוכית למקלחות שהם לא רק פרקטיים אלא גם יפהפיים.

בזכות ההדפסה ניתן לבחור מתוך מגוון אינסופי בעצם של אפשרויות וליהנות מחיפוי זכוכית למקלחת שהוא בדיוק אבל בדיוק מה שאנחנו רוצים וחושבים שהוא הכי מתאים לחדר הרחצה שלנו.

האופציות הפופולאריות ביותר קשורות למים ומטרתן ליצור תחושת רגע: כוכבי ים, צבי מים, דולפינים, שקיעה, זריחה, חלוקי נחל, צדפים, חוף זהוב וכו'. גם מפלים או גלים יוצרים הרמוניה נאה עם החדר כולו, וכמובן שאלה רק חלק קטן מהאפשרויות כשגם צורות גיאומטריות או יצירות אבסטרקטיות יכולות להתאים להדפסה על חיפוי זכוכית – הכל בהתאם לטעמם של בני הבית ולאופן שבו הם רוצים להביא את האישיות הייחודית שלהם לכדי ביטוי במקלחת, ואם תרצו אפשר ואף מומלץ להתפרע כיד הדמיון הטובה עליכם ולהפוך את חדר הרחצה לכזה שלא דומה לשום חדר רחצה אחר באף בית.

זכוכית מחוסמת

רוב תשומת הלב בבחירת חיפוי הזכוכית האולטימטיבי למקלחת מוקדש ברוב המקרים לפן האסתטי, אבל כמובן שאסור להזניח את הפן הבטיחותי.

על הזכוכית שהפכה לחיפוי למקלחת להיות מחוסמת – כלומר לעבור תהליך מיוחד שבו מחממים אותה בטמפרטורה של יותר מ-700 מעלות ואז מקררים אותה במהירות שיא. בדרך זו היא הופכת לעמידה פי כמה וכמה ביחס לזכוכית רגילה ולכם מובטח חיפוי שהוא לא רק יפה אלא גם בטוח כך שתוכלו ליהנות מהמקלחת ללא חשש.

 

המאמר באדיבות שבירו גלאס חיפוי זכוכית

נגישות