העיצוביות המיוחדת של קירות ירוקים

הגיע הזמן לדאוג לגינה שלכם. פיסת גן העדן הקטנה הזו, או חלקת האדמה שיש לה את הפוטנציאל להפוך חלקת גן עדן שכזו – זוהי הפינה שצריכה לקבל תשומת לב רבה. בפינה הזו תוכלו לארח חברים, לתת לילדים להשתולל או פשוט להתחיל את הבוקר שלכם עם קפה טרי תחת השמש המלטפת ובין עצים ירוקים וריחניים. בין שלל הטרנדים הקיימים כיום בכל הקשור לעיצוב גינות, ישנו טרנד אחד שתופס תאוצה רבה יותר ויותר, ואפשר בהחלט להבין מדוע. מי שבוחר לעצב את הגינה ואת חלקו החיצוני של הבית באמצעות קירות ירוקים יודע שמדובר בדרך מדליקה ומקורית להפוך את הקירות הלבנים והשגרתיים לאטרקציה מלהיבה הרבה יותר, ואם אתם לא בטוחים מה היא אותה עיצוביות מיוחדת של קירות ירוקים, הנה דרך טובה בשבילכם להבין מה זה אומר – גינה שצומחת לאורך. פשוט, לא?

מה זה בעצם אומר, קיר ירוק?

מי שבוחר באפשרות של קיר ירוק למעשה מחליט לגדל גינה שצומחת לאורך הקיר – במקום לאורך הקרקע. אתם אולי מכירים את הרעיון הזה, שקיים כבר כמה עשורים טובים, אבל רק לאחרונה נדמה שהוא נעשה פופולארי עוד יותר, ורבים בוחרים בו כדי לשדרג את מראה הבית או לייחד את בית העסק. על הקיר הזה תוכלו לבחור שלל צמחים ופרחים שאותם תגדלו בדיוק כפי שהייתם מגדלים צמחים ופרחים בגינה האופקית שלכם, אבל הפעם תעשו זאת לגובה. פירות, ירקות, שתילים, עציצים ופרחים, כל האפשרויות פתוחות בפני מי שרוצה לעטוף את הבית בצבעים וניחוחות. אם תבחרו לעשות זאת אין ספק שתשדרגו את מראה הבית לאין שיעור. שדרוג זה מתבטא באסתטיקה ברמה גבוהה מאוד, תחושה מיוחדת של טבע ובעיקר הרבה מאוד ירוק בעיניים, וזה מה שאנחנו אוהבים.

ייחודיות – בעיקר בעיר

מי שמתגורר בעיר הגדולה יודע ששטחי גן הם נדירים יותר ולרוב גם קטנים יותר, ומרבית המבנים בעיר דומים זה לזה. היעדר שטחים פתוחים וירוקים הופך את הקירות הירוקים לאטרקציה גדולה עוד יותר. בתים ומבנים אשר מוקפים בצמחים ועצים הם שונים בנוף האורבני וכך הם שוברים את השגרה ואת הבנאליות ומעניקים למבנה בפרט ולרחוב בכלל מראה ייחודי ומושך שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מעיצוביות המיוחדת של קירות ירוקים, אתם זקוקים לגנן מקצועי, שמסוגל לחשוב מחוץ לקופסא ובעיקר מעוניין ליצור, לחדש ולהפתיע. הגינה הזו אינה דומה לגינה הקלאסית (האופקית) ולכן היא מחייבת תכנון, מחשבה והרבה הבנה. אם תעשו את זה נכון ותיעזרו באיש מקצוע, תוכלו להפוך גם את הבית שלכם לפינת חמד מתוקה, לשדרג את המראה שלו ולהרגיש שאתם חיים בתוך הטבע הפראי, גם אם בפועל אתם נמצאים בלב העיר, לא רחוק מהמרכול או מהחנויות השכונתיות הקטנות…

נגישות