ביובית בתל אביב – הסוף להצפות ללא שאיבה

תל אביב היא העיר המרכזית ביותר בישראל ואחת הוותיקות, כך שישנם מבנים ישנים וחדשים שהמשותף שלהם, הוא הצורך בשימוש עם ביובית בתל אביב. מערכות אלה יש עליהן עומס רב ושימוש מאסיבי יום יומי, אם בעסק או בבית. ישנם מבנים שקיימים מעל ל-50 שנה, שלבטח, תהיה בהם בעיה של סתימת ביוב, הצפת ביוב ועוד. ישנן הרבה מערכות ביוב שהן לקויות בעיר תל אביב, מה שמצריך את התערבותם של אינסטלטורים או קבלני אינסטלציה, אשר במוקדם או במאוחר,  יהיה צורך בהחלפת תשתיות.

גם אזורי התעשייה בעיר תל אביב שהם מן הגדולים בארץ, מלאים בבעיות של צנרת הביוב ויש לבצע תחזוקה מתאימה באמצעות משאית ביובית בתל אביב. בגלל הריבוי ש מסעדות ומקומות בילוי, אינסטלטורים רבים, עובדים 24 שעות סביב השעון, בכדי לספק את שירותי האינסטלציה, כך שבמקרה של תקלה בצנרת או בביוב, העסק לא יושבת ויהיה מי שיתקן ביעילות ומהירות את הבעיה, באמצעות מכשור מתקדם. זה אינו מראה נדיר לראות ביובית בעיר תל אביב, אינסטלטורים רבים, עסוקים כל עונות השנה בתיקונים שונים של מערכות הביוב, במיוחד בימי החורף, כאשר ישנן הצפות, כתוצאה ממי הגשמים.

אינסטלטור מבצע שאיבת ביוב
אינסטלטור מבצע שאיבת ביוב

ביובית בתל אביב – מבנים היסטוריים ובעיות בביוב

 

בעיות ביוב, הן מנת חלקם של הרבה אנשים שגרם בתל אביב,  אם אלה השוכרים דירות בעיר המבוקשת ביותר למגורים בארץ. אם שינם שוכרים שנתקלים בבעיות ביוב, בעל הבית יהיה חייב לדאוג לתיקון הביוב, אם השוכרים יוציאו מכספם, הם יראו קבלה לבעל הבית, כך שיוריד להם מהשכירות של הדירה. בגלל הלחץ והצפיפות בעיר, ישנן בעיות רבות יותר בתל אביב של סתימות ביוב. לא כל אחד, יודע לתחזק נכון את מערכת הביוב והאשמה היא גם בדיירים. יש כאלה שמשליכים הכל לאסלה, מה שמגביר סתימות שלהם ושל דיירים אחרים בבניין המגורים.

עיריית תל אביב, מרחיבה כל העת את תשתיות הביוב, גם בשל הבנייה החדשה בעיר והן על מנת להעלות את איכות החיים בעיר. גם תחזוקה של הביוב המרכזי בעיר, נעשה בידי קבלני אינסטלציה, אשר משתמשים עם ביובית בתל אביב.

מה לבדוק בעת הזמנת שירותי ביוב בעיר תל אביב?

בגלל ריבוי האינסטלטורים בעיר, יש למצוא את אנשי השירות בתחום אשר מחזיקים במשאית ביובית בתל אביב. יש לברר אם לבעל הביובית שהוא אינסטלטור, יש רישיון לביובית, אם הוא עובד שנים, אם יש לו צוות מיומן שיודע היטב את העבודה וכן, אם הוא מחזיק ברישיון של המשרד לאיכות הסביבה, בכדי לרוקן את הפסולת באתרים מורשים בלבד. יש לוודא, כי הזמן שייקבע ההגעה הביובית יהיה כפי שהובטח לכם. כאשר אתם מעוניינים באינסטלטור קבוע המחזיק בביובית, כדאי לבחור תמיד שירותי ביובית, העובדים 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע והחגים, היות ולעולם אין לדעת, מתי תצטרכו שירות זה, אם בשעות היום המוקדמות, או בשעות הלילה המאוחרות.

נגישות